شعر عاشقونه
تاريخ : یک شنبه 1 اسفند 1388برچسب:, | 15:52 | نویسنده : علی کریمی
گفتمش دل میخری؟ گفت چند؟
گفتمش دل مال تو، تنها بخند
 خنده كردو دل ز دستانم ربود
تا به خود باز آمدم او رفته بود
دل زدستانش به خاك افتاده بود

 

با خیال تو بسربردن اگر هست گناه ، با خبر باش كه من غرق گناهم همه شب

از دست زمانه تیر باید بخوری دائم غم ناگزیر باید بخوری صد مرتبه گفتم عاشقی كار تو نیست بچه تو هنوز شیر باید بخوری

اسم زیبای تو را خال زدم در بدنم تا که محفوظ بماند نام تو در کفنم

فقط او را صدا کردم نیامد
 تمام شب دعا کردم نیامد
 به من گفت باید با وفا بود
 به عهدش هم وفا کردم نیامد



نظرات شما عزیزان:

iman
ساعت12:57---14 دی 1394
میخوای بازدیدد بره بالا بیا تبادل کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ